åtviddag,

rubriken säger allt -.-
iallafall, jag mamma pappa åkte till åtvid och handla julmat, mkt mys faktiskt. Mötte lojjs gmn ett par ggr. Och emma som packade varor xd. sen drog på till bfc och ja, gjorde inte mkt. Sen vart jag massor sugen på kebab så vi åkte ner till kebab baren och käka kebab. Sen åkte vi hem, jag drog till affären för att köpa florsocker och senap. Sen nu sitter jag hemma och vill komma på julrim men dt går inte, och är så fruktansvärt svårt. Sen ska jag baka pepparkakor med glasyr, mkt 3vligt. Imorgon sätter pappa och jag upp julgranen och bakar knäck. Kuuuuuuul ((:

Nås @ (mp)

puss & kram

S


förövrigt var jag väldigt söt för 2 år sen -.-, not :S

Kommentarer
Postat av: beckiiizz

Sandra du va grymt sööt ((:

fast dä ä du nu mä <3333

2009-03-29 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0