helgmyys

har inte pallat emd och skriva, men nu kmr dt lite ilf :D
I fredags vare skolavslutning, jätte fint i kyrkan. Verkligen asså.
Sen fixa lite i åtvid, sen drog maria med mig hem. Vi spelade massor roliga och gammla spel, och myste som fan.
 Jag var faktiskt riktigt glad då. Sen drog hon hem vid 7 och hemma åt vi god mat och efterätt, sen kolla vi på filmen
 "kim novak badade aldrig i genesarets sjö" den var bäst ! Sen gick jag och lade mig.
 På lördagen var emelie almroth och jag och handlade julklappar. fyfan vad myyyys.
 PÅ ca 4 timmar köpte vi tsm 18 julklappar. Proffs är vi. Sen blev dt hem till henne och slå in alla,
 dt var med massor mys. Sen lekte vi lite med theo (2) och sen drog jag hem. Då käka vi och så.
Sen drog jag hem till bea och bytte julklappar med henne.
Jag fick en ögonbrynspenna, en ansiktsmask, och ett par genomskinliga ljusbruna string trosor med orange volang. HAHA !
Bea fick av mig en stor tjock godispåse och ett par genomskinliga leopardmönstrade string trosor.
HAHA ! Vi är bäst asså. Nu har jag spelat The sims och slappat, sen blire att va med bea ett tag,
sen ska mamma och jag träna på friskis och svettis, sen blire basta hemma,
med ansiktsmask och hår inpackning.


nås @ (mp), ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0