luciamorgon

jag kärlekar verkligen vintern, all snö och mys med ljusstakar och stjärnor i alla hus.
Jag får någon trevlig känsla av dt asså.
Gick ju upp 7 idag, vi skulle vara i affären kl 9 för att sjunga luciatåg för andra gången.
Det gick väll bra. När jag tittar ut bara ler jag för mig själv, jag älskar vinter.
Gud, kan det inte bara bli mars snart, då blire upp till åre och dra på brädan en hel vecka.
Fyfan vad skönt.  Min kära mor och far är ju förövrigt i stöten och åker skiiiis just nu.
Jag kan inte säaga annat än att jag är avundsjuk.
Det blir väll att äta sen åka upp till mormor och spändera natten där.
Ska ju upp tidigt imorgon och tävla KM, dags att packa snart.

<3

glad lucia på alla också, jag bjuder på den vackra bilden.
Ni vet var ni når mig, @ (mp) puss :*

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0