mysdaaay (((:

myshumör (:

drog upp tidigt, tog 11 bussen till fridas pappa med frida
för att fixa lite saker till nyår. Lite kläder, film och mjå "så".
 Va där ett tag och slappa. Sen drog vi till netto och köpte
 chips och dricka och godis. Tog bussen hem till grebo
igen och där var vi barnvakt ett tag åt theo, och sen så
myste jag frida och emelie sönder och gjorde mkt kul.
 Btw så älskar jag er tjejer sjuuuukt mkt. Sen drog jag hem
 och käka mysmat med familjen, sen kom bea en snabbis
och vi prata och satt vid datorn. Snart ska jag dra in till tvn,
 bli väll att lägga sig tidigt, maria kommer 11 -.- Blir att fira
 nyår med henne och frida ensamma hos frida ((: ,
myyyys asså. Berättar ngn annan dag om dt sen, hörs !

Nås @ (mp)
Puss & kram !

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0