tävling (:

hemma nu , från ett långt dygn. Sov ju hos mormor.
 Det var mycker trevligt, vi åt Mcdonalds sen hem till henne och kollade på Harry Potter och sen Beck.
 Sen gick vi och la oss. Vaknade och åt frukost och klädde på mig o.v.s. Sen bärde det av till t1 hallen.
 Jag kom alldeles för tidigt, men det gjorde inget. Sen för tränade vi och tävlade. 3:a blev TG rm mini,
grattis tjejer ni förtjänade verkligen det. 2:a blev USM gruppen vi tränar med på onsdagar,
också stort grattis ni var skit bra. Och 1:a blev östgöta gymnasterna, det förtjäna dom.
Så stort grattis och jätte bra kämpat alla som var med. Vårat lag vann hejarklacks tävligen,
för våra ramsor och pompoms. Det var soft. Sen var vi kvar i t1 och lekte runt lite. Och sen fikade vi och sa hejdå.
 Stolt som jag är då för jag klarade streckt med helskruv, pikerad salto, gruperad salto med halv skruv,
och streckt salto med halvskruv. Stort hejdå till sofia som slutar träna nu, vi kommer sakna dig i gruppen,
du är älskad vännen. Sen iallafall skjusade mormor hem mig, och nu sitter jag här.
Redo att snart hoppa in i duschen. Vill bara säga att min dag har vart otroligt bra.
 Och jag älskar gymnastik mest av allt.

Ciao, ni når mig @ (mp)gympa, är allt

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0