X-mas weekend.

Såhär hare watt då (:
23 december- firades lilljul med mammas släktingar, vi åt julmat.
Fyrkantiga köttbullar -.- och myyste. Alla var där för en gång skull,
mamma, pappa, sophie, jag , håkan, sabina, silvia, simon, sebastian,
micke, mia, michaela, jesper, lotta, jonathan, gabriell, lottas mamma
 & pappa, mormor. Nu tror jag dt blev alla. Vi körde julklapps spelet,
jag fick hem 4 st saker ; krämfyllda chokladsnoppar :L , ngr serveter,
glas med * på och en massage grej. Mkt 3vligt. Jag somnade i soffan
och pappa väckte mig halv ett när vi skulle åka hem. Då käkade jag godis :D

24 december- vaknade och hade 35 st sms -.- sen käka vi tomte gröt och gjorde iordning i huset.
 Sen kollade jag på ronja rövardotter. Gästerna kom ca halv ett och då babblades det och var trevligt.
 Kvart över ett käkade vi, dt var gott!
Sen vid 3 satte vi på kalle anka och pappa gjorde sig iordning till jultomte till melskog.
 När han kom tillbaka var jag tomte och delade ut julklappar, jag fick ganske mkt.
Det bästa var nog DIGITALKAMERAN, och jeans legginsen. Folket drog hem vid 8 tiden.
 Då käkade vi julmat till kvällsmat, sen spelade vi kort (jag , mamma, pappa, sophie, micke)
 mkt trevligt. Tills mamma sänkte oss alla i chicago, då gav vi upp och gick och lade oss.

26 december- dagen var väll slapp och jag gjorde inte mkt,
men sen på kvällem kom åsa,nicke,emelie och theo och sjöng singstar abba
 och drack julmust och fikade. Mkt mysigt vare ((: Sen gick dom hem till melskog
och jag kollade på tv och sedan gick jag och lade mig.

27 december- Shopping på mellandagsrean med maria, det var jätte kul (:
 Jag köpte en foundation, en mascara och ett hårspray. Kollade på lite klänningar med,
 men så blev det inte. Maria köpte jeans och en munkis tröja. Sedan tog vi en fika på
 escpresso house. Dyrt vare, men mkt gott. Sedan tog vi bussen hem. På den var även
angelica så vi pratade lite med henne. Sen på kvällen kom frida också och vi tittade
 lite på film och myste. Mkt 3vligt. Sen drog dom hem runt 23.

28 december- städade hela förråden hemma, dt var inte kul -.-
Sedan på kvällen gick vi och åt 3 rättersmiddag och kollade på bio.
 Då åt jag förrätt; basilika vinigrettade tomater och vitlöksbröd
varmrätt; grillspett med klyftpotatis och tsatsiki
efterrätt; kladdkaka med grädde.
sen köpte jag en liten popcorn sen kollade vi på filmen:
 allt flyter. den var jätte bra. Sen åkte vi hem och jag gick och lade mig.

IDAG- kmr dt nog inte hända ngt speciellt, slappa tror jag.

Nås @ (mp) ;*

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0