yäääääs :L

Tjenixen ((:

Gårdagen spenderades med Emma pälski (: och sedan kom bea med.
Senare på kvällen tog vi bussen till andré och där hände inte mkt.
Vi var hemma vid 11 och jag somna wjätt fort. Men förövrigt var
dagen kul och lite nyårs planerande.

idag vaknade jag tidigt och åkte in till åtvid. Fixa lite saker med banken och skit.
 Blev en sväng in i jaktaffären med papi då fick det bli en lite pratstund med linus (a),
 sen drog jossan honney och jag till schtada och shoppade.
Jag köpte endas en t-shirt på gina. Och en julmust (a)
Mat på b king höjde statusen lite. Hemma nu och snart kmr jossi bby
till mig igen, saknar min maria ;o

nås @ (mp)
puss & kram

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0