hiss & diss




- FÖR SERIÖSA MÄNNISKOR!
ni som kollar min blogg, och dömmer mig efter vad jag skriver
eller säger i mina videobloggar. ta allt med en nypa salt,
jag är inte fullt seriös hela tiden, tack.



- STUBB!
snälla, när man har rakat tex benen kan dom inte bara vara så,
måste det dära jävla stubbet komma efter ngn dag?
Jag & mina vänner klarar oss bra utan att sitta på bänken
i skolan och känna på varandras stubbiga ben, tack.








- KILLKOMPISAR!

vad skulle man göra utan dom?
dom är det bästa som finns!
på bild; jag & bästavän anton :)




- MINERALFOUNDATION!
blir inte kladdigt och ser inte slemmigt
påklistrat über fjortis ut.
(Y) för den.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0