citera mera!

ikv kmr typ 3 videobloggar upp, men nu ska jag citera vad mitt umgänge har sagt den senaste veckan.

Diskution om svamp i matbordet mellan idrottsläraren henke & mig.

Sandra: Varför äter du inte svampen Henke?
Henke: Men, den smakar ju fot!
Sandra: Haha va?
Henke: Eller är det svampen som smakar fot eller foten som smakar svamp?


Emma åberg och Jag pratade om No:n

Sandra: Vi ska disikera lamm-hjärta idag, vill du vara med?
Emma: Nej, jag är redan mätt


Jag, Sara och Maria diskuterar fängelse straff ovs.

Maria: Ja, men då får man väll sånt dära sällskapstjänst?


Vincent kommer till mig och ska säga roliga saker på bilden.

Vincent: Snälla, säg åt dina bröst att sluta kolla på mig.


Mamma och jag åker förbi en lastbil med en kebabtallrik på.

Mamma: Ja men den där ska väll till kebabfabriken?


Vincent skulle vara djup idag på bilden också.

Vincent: Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fortare om man har roligt?


jag funderar på om det är dags att byta umgänge, vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0