hur man dör av tråkighet, läs detta inlägg !

jag hade juluppvisningen idag, det har ju gått bättre kan jag lova.
min arm, eller ja armbåge måste knäckas oO
kom och knäck den åt mig.

eh, jag har inte pratat med henke sen igår, sjukt..

RÖSTA PÅ FRIDA TILL ALLESKOLANS LUCIA,
förlåt emma björk :)

och jag depp över att emelie inte blev åtvids,
det borde hon blivit. JÄVLA RÖSTER ..

men ja, imrg ska jag på emelies julkonsert mysigt.
och idag har jag skrivit 11 sidor på min deckare.
den kommer aldrig bli klar.

btw, vill ngn leta efter min kamera sladd?
jag hittar inte den, det är mkt jobbigt för
då kan inte jag lägga in bilder.

jag känner att det här inlägget blev mkt mkt tråkigt,
därför lägger jag in en söt bild nedan för .. :)


blir ni inte lite sugna på att leka med kondomer? :')

Kommentarer
Postat av: louisepersson

vem blev lucia i åtvid? ;o

2009-12-02 @ 20:54:22
URL: http://louiiisepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0