långt, tråkigt, halvonödigt inlägg

updateringen ja ..
jag har vart med min älskling hela helgen.

vi har sovit hos mig och hos honom,
haft snöbolls/mylnings krig (jag vann ofc!)
Vart på 2 st lucia tåg, grebo och åtvid.
Vart ute med nisse, och jag busade till det lite *hihi*
kollat på "Va kvinnor vill ha"

och mysat massor förstås, hur såg er helg ut? :)

i eftermiddag blir det linköping, jag och mamma ska
se om vi hittar några julklappar. Eftersom jag inte har
köpt några än.

nu sitter jag med spotify och photoshop,
försökte lära mig göra sånna dära "modeurklipp"
så, här får ni före och efter bild.



före.


efter, vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Häänkie <3<3

Tihihi, lite busig var du ^ :D

love yah ;* <3

2009-12-14 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0