dålig uppdatering, jag vet :(

hey, sry för dålig uppdatering (a)

samanfattning av veckan lite kort;

måndag: skola , plugg med sara och mia, bli iputtad i sjön med kläderna på av alvin!
tisdag; sjuk sjuk & åter sjuk
onsdag; sjuk, sjuk & åter sjuk
torsdag; sjuk, sjuk & åter sjuk
fredag; skola, ute och springa med mamma & typ grilla :)
lördag; schteeeeeka & sen laga mat & grilla med pappa (a) :)
idag/söndag; träning, gick bögdåligt -.- sen åka hem te mormor
och duscha och så, sen kom mamma, pappa, syster,
micke, mikaela och jesper. Vi åt mat och tårta, (firade mors dag asså)
sen spela vi minigolf vid valla, jag mamma pappa och syster.
Syster & mamma vann, jag kom sist -.-
sen hem, schteeek & läsa frida tidningar (a)
sen typ datorn, och jag ska snart sova :)

(hinner nog inte blogga imorgon, skriver om img idag)
imorgon;
skola, öhh sug bög tråkigt -.-
fast kl 1 ska jag vara hos hjördis, så :)
sen vid 3 blire frisören :)
BLONDA SANDRA WILL BE BACK! :D
yews :L

sen på fredag kmr mina löshårs slingor, slänger upp två bilder på dom (a)
PUSS & KRAM!
/ eran S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0