maria & gymnastik :)

TJA! :d

gårdagen spenderades hos maria med bästa.
grattis på älsk dåe, & tack för kvällen.
mat & marängswisch och godis, mums.
grädde på mage :3
höhö, det var sjukt kul så tack
sara, maria, frida & louise! ;* <3

träning idag, vilket gick bra & var trevligt.
uttagning te rm &så ;ooo
sen hem & jobba rumpan av mig i träd
gården så jag tjänar lite pengar. höhö :L


btw, du visade att våran vänskap skulle ta slut.
jag älskar dig , du hatar mig.
vi är som gjorda för varandra e.

trudelutt,
puss!
/S





JAG ÄLSKAR GYMNASTIK MEST & VI SKA VINNA ! :D

- my name is sandra and you now what i got
* what do you got?
- i got a team thats hotter than hot
* how hot is hot?
- batman and superman
* aha aha
- cant do, what my team cam
* aha aha

OPP & NED LÄTT SOM EN PLÄTT
HOPPAR VI PÅ VÅR TRAMPETT
VÅR PUBLIK KOMMER LE
NÄR DEM OSS FÅR SE
VI ÄR NIKE, LINKÖPING ÄR VÅRT RIKE
VI SKA VISA ALLTING SOM VI KAN
HEEEEEEEEJ?!


puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0