valborg :)

valborgsnytt! :)

gårdagen spenderades med bästa emelie :)
vi drog ut mot parken, inne vare ganska
dött så vi gick aldrig in, utanför fick det bli.
Mycket poliser & jeeeffla fulla människor ;o
kan tyvärr inte räkna alla kramar jag fick,
för jag fick rätt många av människor jag
SÅÅ inte känner. Meh det var najjzz ilf.
Blev en hel del sprit som poliserna tog,
det måste nästan vart det roligaste, ilf
för oss som itne dricker ;)
Vi drog hem runt 12 halv 1 vi åkte i cajsas
bil. Jag, empaan, frida, cajsa, cajsas lillebror,
cajsas mamma & pappa. Tråååångt :)
Sen runt 1 tiden när vi var inne gick jag ut
för en kall pratstund med robbo. ;)
Hoppas eran valborg med var trevlig.

Puss&kram
/S







dags för en fjortisbild här på bloggen :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0