ja, vårdcentralen & ny blogg..

godmorgon ..

snart skjutsar pappa mig till skolan, blir att vara i skolan ett par timmar. Sen drar pappa och jag till vårdcentralen klockan två, och sen får vi se vad som händer. Hoppas det är något som fixar sig FORT. Eftersom jag ska hem till älskling sen, jag saknar han galet mycket.. Men somsagt ska jag inte blogga här mer eftersom jag vill ha med mitt namn i bloggnamnet. Om ni vill kan ni ju kika in på den nya bloggen, där headern och bakgrunden är klar. Dock inte hela designen men endel. Skriver heller inte på den bloggen förns jag är nöjd med designen, så fortsätt följa min blogg här! PUSS..!


http://www.ssandrasandberg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0