träningsvärken kommer väll snart krypande.

hej sötingar!

Nu har jag nyss duschat, rakat bena OVS. och hårinpackning, känner mig ju som en helt ny människa, så sjukt skönt. Jag hade ju NO prov idag, jag är stennöjd med G.. Det var grymt svårt, jag som annars brukar vara så klok. Drog ju till träningen sen med, vill man vara fin får man allt lida pin. Tumblingen gick jätte bra, men trampetten vill jag hugga huvudet av. När jag kom hem laga min underbara mamma mat till mig, jag var jätte hungrig .. :o

Nu har jag också pluggat, SO prov imorgon. Hoppas att det går bättre. Imorgon ska jag plugga svenska och spanska, våran skola borde fängslas så mycket plugg som dem ger oss!! , Sen ska jag städa, JA det behövs.
Nu har jag iallfall även bokat biljetter till: This Is It. Jag och älskling ska se på den på fredag, han kanske sover här med. Vet inte, eftersom människan aldrig hör av sig till mig .. ;o

MIN MOBIL HAR INGEN TÄCKNING, så jag kan inte skicka sms. Jag har fått typ 15 st.
Marcus, Erik, Carl, Emil och Emelie hoppas ni läser min blogg, jag dissar inte er
men min mobil gör.


hörs senare, eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0