hiss & diss

min pojkvän!
han är så grymt bra, och verkligen världens finaste.
jag vet inte vad jag skulle göra utan han,
jag älskar honom! :)

♥ varm oboy!
hur sjukt gott är inte det när man kommer
hem från en riktigt risig skoldag,
+ att toppa med kakao & vaniljsocker. MUMS !

reunion!
längtar som en jävla dåre, det är ju i helgen.
åker till Miranda darling på fredag, och kmr
hem på söndag. Sug på den bitches ;)



min mobil!
den går inte ladda eller lägga in bilder, :(

♣ no!
behöver jag säga mer än att det är sjukt tråkigt?





Kommentarer
Postat av: Häänkie <3<3

Aw, bby (A) älskar dig helt sjukt mycket! Helt sjukt glad att jag har dig, klarar mig inte utan dig (L) :)

2009-10-14 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0