helt galen helg

hej alla läsare! :)
statistiken bara stiger och stiger, sjukt kul!

älskling kom ju som sagt igår, och åkte hem runt 2 idag.
Vi såg på film & mysade galet!
Jag älskar honom så sjukt jääävla mkt.

nu ska jag iallafall städa på mitt rum (eftersom henke stökade till :L)
har nyss bytt om till halloween kläderna, och efter städningen
ska jag sminka mig RAWR!
Sen går hela familjen upp till melefors/almroth/liljebladh,
bilder kommer, kameran följer såklart med.

vi hörs imorgon , i know you love me!
xo / sandra

Kommentarer
Postat av: LISA

vad ska du klä ut dig till? :)

2009-10-31 @ 15:53:32
URL: http://heejlisa.blogg.se/
Postat av: Häänkie <3<3

hihi (a)<3<3

2009-10-31 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0