hemma igen ..!

hej sötnosar!
Filmen var rätt så bra, men slutet var helt kass!
Jag fatta inte att det var slut förns eftertexterna kom ..
Jag love deras dialekt, helt sjukt vacker.



ja, så här ser det ut när vi har gymnastik träning med Kent.
Eftersom han alltid har med sin kamera som jag är kär i leker
jag oftare med kameran är tränar ..
Nu hade han skickat en söt bild på mig hihi!
Annars tar jag mest bilder på de andra, men ego bild är sött!
Btw, igga märket så halsen taack (a)


En sak till, jag hatar snygga männiksor..
för dom är så SNYGGA!
man blir så arg när man ser dom.
Jag tycker snygga människor borde sitta
i fängelse, där kan dom vara snygga tillsammans,
hjälp mig utrota snygga människor?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0