ibland äre skönt att bara stru

ibland äre skönt att bara strunta i allt, typ som att inte blogga.
jag kan säga att det är grymt skönt, men nu ska jag fortsätta ilf.

idag får jag förhoppningsvin mitt photoshop cs3, om micke kom
ihåg att ta med det till jobbet. Annars blir det någon annan dag i
veckan. Och sen får frida & jag ha våran photoshop dag igen,
dock suger jag och hon äger .. men jag överlever, nästan!


och vill ni veta en hemlighet ?
ni måste kommentera "JA" isåfall.
annars nej :)

snart (eller någon gång när sara vaknat) ska jag ut
med min sara, det lär bli tufft. För vi är tuffa!
" Här ******* här kommer ******!!!"
ASG!


Kommentarer
Postat av: Häänkie <3<3

JA! :) <3

2009-10-26 @ 11:39:23
Postat av: fridah

haha, vi måste ha vår photoshop dag snart då! :D

och glöm inte att jag med skulle "få" det (aa)



men btw, JA ^^

<3

2009-10-26 @ 12:48:57
URL: http://friidaalmroth.blogg.se/
Postat av: lollo

hihih, hjälp mig att fixa photoshop? (a)



JA! :)

2009-10-26 @ 13:25:08
URL: http://ttyplolloh.blogg.se/
Postat av: sara

hihihihiihihiihihihiihihiihihihiihih :)

jag tycker nog om dig ganska mkt :) <3

2009-10-27 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0