långt inlägg ..

hej!
vart inget bloggande igår, här kommer varför :L

- jag städade hela mitt rum och badrummet grymt mkt :L
- jag gjorde klart min turistbroskyr, så jag slipper IG :L
- jag packade, EFTERSOM JAG ÅKER TILL MIRANDA DARLING IDAG :D

& kommer hem på söööööndag
lördag är reunion, fyfan vad kul det ska bli.
Man saknar ju redan sönder alla Oo
marie, amanda & ingrid vi ska tänka på er :')

"vi behöver inte säga till varandra att vi älskar varandra, vi vet det iallafall.
vi kan skrika på varandra och vara hur sura som helst, det ändrar inget.
ingeting skulle kunna sära på oss, hon kommer alltid att vara min sandra.
när jag kommer hem efter två år i london kommer inget att ha ändrats.
vi bara vet det. det har inte ändrats på 13 år, varför skulle det göra det nu?"

det är lite av vad min bea skrev, min älskade syster,
jag älskar henne mest!


http://pokerfaces.blogg.se

om ni vill läsa allt,

hörs kanske lite i helgen ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0