photoshoptönten är igång igen :L

hej sötnosar!
nu är det så att jag tycker photoshop är kul,
så nu har jag suttit i typ 1 h med en bild som jag lägger upp nu.
Men ni ska veta att jag suger på photoshop, därför är jag
inte bättre än såhär ÄN ! :)

imorgon kommer älskling hit, typ kl halv 11 ;o
sen ska han sova här, :)
så bloggar inte mkt imrg tror jag, men ilf.
Det blir mys!


Idag har jag förövrigt KNARKAT musik, det är nice.
Och jag SAKNAR min sara, men vi ses ju snart
hoppas jag (a)

nu ska jag prata lite med älskling, sen kanske det kommer
något mer inlägg innan jag somnar. Vi får se! ♥


 



skit i att den inte är perfekt, ingen kan vara bäst första gången ju :)


Kommentarer
Postat av: sara

jag saknar dig också ! :o <3

när ska vi träffas? :)

2009-10-30 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0